Общи условия

Право на ползване на 100beers.bg, както и на поръчка имат само лица навършили 18 години.

София, център, ул. "Юрий Венелин" 1

info@100beers.bg

Работно време:

Понеделник-петък от 10:00 до 22:00

Събота и неделя от 10:00 до 20:00

100beers.bg, управляван от “ХК Спирит“ ЕООД, ЕИК 202846022, ул. "Галичица" 54, отговаря на всички нормативни изисквания да оперира с клиенти на територията на Република България.

100beers.bg е оторизиран дилър на всички предлагани марки, като всички те са с гарантиран произход и качество от официалните им вносители за България. 100beers.bg гарантира, че към момента на изпращане продуктите нямат недостатъци, които да намалят стойността им или годността им за употреба.

Условията за поръчка, доставка и плащане в 100beers.bg съответстват на условията, посочени в Закона за защита на потребителите.

Регистрация

Регистрацията в сайта ви дава правото да следите статуса на вашата поръчка, да виждате история на старите ви поръчки, както и да участвате в предстоящи промоции и да използвате всички услуги на магазина.

Регистрирането е напълно безплатно и става като попълните коректно формата за регистрация. При попълване на електронната форма за регистрация, клиентът е длъжен да предостави пълни и верни данни относно самоличността си и другите изискуеми данни, нужни за безпроблемното доставяне на поръчаните продукти.
Ние гарантираме, че няма да предоставим тези данни на трети страни.

Регистрацията на сайта е задължителна, в случай че плащането се извършва с кредитна или дебитна карта.

Поръчка

100beers.bg приема поръчки по всяко време на седмицата и денонощието и ги обработва всеки работен ден. Във всеки продукт стои бутон "Купи". Натискането на този бутон записва избрания продукт във вашата виртуална “пазарска количка”. Съдържанието на количката се запазва, докато решите да преминете към покупка на стоките, като преди това може да го редактирате.

Цената, която е посочена, е за един брой или кашон, в български лева, с включен ДДС и не включва стойността на доставката за поръчки извън София. При потвърждение на поръчката и съдържанието на виртуалната ви количка, ще бъдете препратени към форма за плащане. Ако искате да получите поръчката на друг адрес, различен от този на регистрацията ви, задължително упоменете това в полето за забележки. В случай че не сте регистриран потребител, ще трябва да попълните коректно данните си в съответната форма. 

На посочения от вас e-mail адрес ще получите съобщение с всички данни за поръчката и статуса й. Моля проверете дали сте го получили и ако не сте (за всеки случай проверете и директория Спам в електронната си поща), се свържете с нас. Поръчката се счита за потвърдена при приемане на условията от клиента.

Плащане

Плащането се осъществява по следните начини:

  • в брой на куриера при приемане на поръчката, в случаите, когато е избрана такава опция.
  • по банков път
  • чрез кредитна/дебитна карта при онлайн плащане.

При отказана или върната поръчка, която е платена онлайн, възстановяването на суми се извършва, чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок до 5 работни дни. Клиент, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, се задължава да заплаща продажната цена на закупената от него стока, както и транспортните разходи, невключени в тази цена.

Отказ на поръчката

  • Клиентът има право да откаже поръчката си в следните случаи:
  • Стоката е получена повредена;
  • Не е спазен предварително уговорения срок за доставка;
  • Доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента;
  • Цената не съответства на оферираната;
  • Стоката е с изтекъл срок на годност.
  • Клиентът има право да откаже поръчката си и непосредствено след заявяването й, но не и след като тя е вече изпратена по куриер. 

Гаранция и връщане

Закупена стока може да бъде върната в срок от седем дни от получаването й, ако не е ползвана, разпечатана, с нарушен търговски вид и при всички други условия по чл.55 от Закона за защита на потребителя. Разноските по връщането на стоката са за сметка на клиента, освен в случаите на фабричен дефект или стока с изтекъл срок на годност, в които те се поемат от 100beers.bg. 

В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми се извършва, чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок до 5 работни дни. 

В случай на отчетени недостатъци при получаване на стоката, клиентът следва да уведоми незабавно за вида и количеството им.